فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

کلمات کلیدی

دلایل بی میلی زوجین برای فرزندآوری

بهترین ساعت های مچی زنانه امسال

آرایش چشم ساده و ملایم دخترانه

nfts

nft

new Metavarse

Metavarse

Metarooksًٍُِ

رنگ مو و آرایش صورت را چگونه ست کنیم؟

بهترین راه تست کردن عطر

برخورد صحیح با انواع همکارهای بد در محیط های کاری

۱۰ نشانه مخفی ابتلا به تیروئید

تغذیه ی مناسب برای دانش آموزان

ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس

طرز تهیه شکوفه قند شیرینی مخصوص نوروز

صرفه جویی در مصرف آب هنگام حمام کردن

کدام فناوری‌ ایلان ماسک را ثروتمندترین فرد جهان کرد؟

تاکسی هوایی جنرال موتورز رونمایی شد

فناوری‌های پوشیدنی برای تشخیص ابتلا به کرونا

احتمال وجود موجودات فضایی افزایش یافت

سرانجام ساخت پروژه‌های هنری درباره شهید سردار سلیمانی چه شد؟

فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم

مدیری از پخش ادامه فصل چهارم «دورهمی» خبر داد

چه سریال‌هایی زمستان ۹۹ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

درباره وضعیت مسافرانِ سفر یک‌طرفه به مریخ

سریال دل؛ فیلمفارسیِ کشدار با آرایش غلیظ

تلفن های همراه پوشیدنی در راهند

اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیاردی برای خرید از نمایشگاه ساخت داخل

پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-700

به یکی از قطب‌های درمان ناباروری تبدیل شده‌ایم

آخرین مطالب

نکاتی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس

فروشگاه فروشگاه | يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

نکاتی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس

مجموعه: متفرقه

با توجه به این که افراد زمان طولانی را هر روز در محیط کاری خود سپری می کنند بنابراین لازم است که فضای کاری، سالم و رضایت بخش باشد. به این بهانه ما به شما 20 نکته کلیدی که باعث می شود بتوانید محیط کاری خود را به فضایی امن و بدون استرس تبدیل کنید را معرفی می نماییم.

20 نکته کلیدی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس

اشتباه نکنید، اینجا حرفی از تملق از آقا یا خانم رئیس و یا بدگویی از دیگران نیست. این اعمال منفی در دراز مدت برعکس عمل کرده و باعث می شوند در میان همکاران به فردی منفور تبدیل شوید. چه رئیس هستید و چه کارمند، با رعایت این نکات، علاوه بر اینکه موقعیت فعلی خود را به یک موقعیت تثبیت شده تبدیل کرده اید، فردی موثر، با لیاقت و دوست داشتنی شناخته می شوید. 

خوش قول باشید و سر وقت در جلسات حاضر شوید

خوش قولی در محیط کار، از شما برای همکارانتان فردی دقیق و قابل اعتماد می سازد.

 

برنامه هایتان را زودتر از موعد زمان بندی کنید

برای اینکه کارهایتان به تعویق و تاخیر نیفتند، قبلاً آنها را در برنامه ماهانه، هفتگی و یا روزانه خود ثبت کنید.

 

سعی کنید کارهایتان را بدون ایراد انجام دهید

البته این مورد به تمرین بسیار نیاز دارد. اما کم کردن خطاها و ایرادات کار نهایی شما، بر تاثیرگذاری تان روی سایر افراد بسیار موثر است.

 

سعی کنید پاسخ ایمیل های کاری را حتماً تا انتهای روز کاری بدهید

اگر پاسخ یک ایمیل به مورد ثالثی وابسته است، مساله را به فردی که منتظر جواب شماست، اطلاع دهید. باور نمی کنید که افراد تا چه حد از پاسخ سریع و بدون وقفه شما خوشحال می شوند.

 

با همکاران و حتی ارباب و رجوع تعامل داشته باشید

پیگیر امور باشید.

 

سعی کنید مشکلات را بدون پیدا کردن راه حل مطرح نکنید

مشکلات را به شکلی قابل حل با رئیس و یا همکاران خود مطرح کنید.

 

هرگز در محیط کارتان دروغ نگویید

افراد، اشتباهاتی را که صادقانه با آنها مطرح شود، می بخشند؛ اما دروغگویی هرگز فراموش نمی شود.

فروشگاه رابوکالا

فروشگاه اسباب بازی

فروشگاه لیدی مد

فروشگاه خانه چین

موقعیت های خوب و مثبت را در نخستین فرصت مناسب و با احترام، به همکاران خود تبریک بگویید

این بهترین راه برای مقابله با احساس حسادت و یا غبطه، در موقعیت های مشابه برای شماست.

 

مهربان باشید

در موقعیت های بد و به هنگام بروز اتفاقات ناخوشایند برای همکارانتان، ناراحتی و تاسف خود را با صداقت ابراز کنید.

 

بیش از اینکه اخم کنید، سعی کنید با لبخند دیده شوید

حتماً در خصوص فواید بالقوه لبخند زدن شنیده اید. لبخند حس مثبتی از شما به سایر افراد القا می کند.

مراقب باشید کسی را نرنجانید

هرگز کسی را مورد تمسخر قرار ندهید؛ خصوصاً در حضور سایر همکاران تان.

 

اگر وظیفه ای به عهده شما گذاشته شد و یا داوطلب انجام کاری شدید، سعی کنید حتماً آن را به انجام برسانید

در این صورت هرگز بخاطر بی مبالاتی تان، مجبور به عذرخواهی نمی شوید.

 

آیا صدای شما پر از ناله است؟

اگر نمی دانید از دوستانتان سوال کنید و بخواهید صادق باشند. اگر چنین بود، سعی کنید لحن خود را تغییر دهید.

 

صدای شما خشن است؟

نمی دانید؟ از دوستانتان بپرسید و از آنها جوابی صادقانه بخواهید. اگر پاسخشان مثبت بود، سعی کنید کمی لطافت در صدای خود ایجاد کنید.

 

اگر لب های تان را می جوید، سعی کنید این عادت را متوقف کنید.

 

آدم ترش رویی هستید!؟

بهتر است در نحوه برخورد با همکاران خود تجدید نظر کنید.

 

دیگران را نصیحت نکنید

سرزنش و ملامت به مذاق خیلی ها خوش نمی آید.

 

سعی کنید دیگران را به اشتباه نیاندازید

در غیر اینصورت در مدتی کوتاه هیچ کس به شما اطمینان نمی کند.

 

تا جایی که می توانید از بهانه آوردن دست بکشید

بهانه آوردن این حس را به وجود می آورد که شما از زیر کارها در می روید.

 

اگر به راحتی به گریه می افتید، باید تلاش کنید کمی قویتر باشید

با کوچکترین اتهامی شروع به گریه کردن نکنید. سعی کنید اوضاع را تحت کنترل در آورید.

 

منبع : salemzi.com

  • فروشگاه فروشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی